Časté otázky

Ako to u nás funguje…

1. Pravidlá objednávky

Ako a kedy môžem vytvoriť objednávku?

Systém je spustený a objednávku môžete zrealizovať výhradne online prostredníctvom nášho webu www.chutnejedlo.sk deň vopred Ne-Štv v čase medzi 8:00-18:00hod. (do naplnenia našej kapacity) s rozvozom nasledujúci deň. Nie je možné telefonicky doobjednať obed k vytvorenej online objednávke.

2. Objednávkový systém (www.chutnejedlo.sk)

Ako zistím, že objednávka bola vytvorená?

Hneď po odoslaní objednávky vám systém vygeneruje automatickú odpoveď o jej vytvorení. Po odoslaní by vám mal prísť aj potvrdzujúci e-mail na vašu mailovú adresu, ktorú ste zadali. Je potrebné si skontrolovať aj nevyžiadanú poštu, reklamy alebo spam. V prípade, že takéto potvrdenie nedostanete objednávka zrejme nebola prijatá alebo sa vyskytol problém. V takom prípade nás telefonicky kontaktujte na našej infolinke 0940 180 307 pre overenie objednávky.

3. Rozvoz a doprava

Kde v Košiciach rozvážate jedlá?

Spoločnosť Chutné jedlo poskytuje rozvoz do vyhradených mestských častí: Krásna nad Hornádom, Nad Jazerom, Vyšné Opátske, Staré mesto, Sever, Terasa, KVP, Juh, Barca. Furču a Ťahanovce nerozvážame.

Koľko zaplatím za dopravu?

Cena dopravy na adresu je 0,50€. Pri objednávke od 30€ (5 x menu) je doprava zdarma!

V akom čase rozvážate?

Rozvážame každý pracovný deň podľa trás v čase medzi 9:00-13:00hod. Bohužiaľ nie je možné si určiť čas doručenia, nakoľko sa snažíme držať priaznivú cenu dopravy, ktorá našu službu zbytočne nenavýši.

Bude ma kuriér kontaktovať pred doručením?

Samozrejme. Na základe telefonického kontaktu, ktorý uvediete v objednávke vás kuriér bude 1-2 min. pred doručením telefonicky kontaktovať. V prípade ak sa s vami nedokáže telefonicky spojiť, bude sa snažiť informovať vás o príchode prostredníctvom sms. Max. doba čakania na adrese je do 5 min. Potom kuriér pokračuje ďalej v rozvoze podľa stanovených trás. Preto prosíme, aby ste v čase rozvozu 9:00-13:00 mali pri sebe mobil.

4. Platba

Aké formy platby prijímate?

Naša spoločnosť akceptuje hotovosť a stravné lístky, platbu ONLINE alebo platbu kartou na mieste cez mobilný terminál priamo kuriérovi. Pri platbe kartou na mieste cez mobilný terminál odporúčame použiť platobnú kartu miesto mobilného zariadenia (môže sa vyskytnúť problém). Potvrdenie o zaplatení posielame elektronicky. Neakceptujeme stravné karty! 

5. Reklamácia

Do akého času môžem jedlo reklamovať a za akých podmienok?

V prípade, ak sa takéto niečo stane, kontaktujte nás na tel. čísle 0940 180 307 v čase rozvozu 9:00-13:00hod. Reklamáciu je potrebné urobiť v daný deň. Je potrebné jedlo uchovať ako dôkaz. Peniaze možno požadovať iba za vrátené jedlo.

Ako a kde môžem zrušiť objednávku?

Objednávku môžete zrušiť telefonicky na čísle 0940 180 307. Na zrušenie objednávky máte 15 minút od zadania objednávky. Po uvedenom čase objednávky už predchádzajú výrobnému procesu.

Čo mám robiť ak mi bolo doručené iné jedlo?

Vždy sa snažíme robiť maximum pre spokojnosť našich zákazníkov. Ak sa však takéto niečo stane, je potrebné nás kontaktovať telefonicky na čísle 0940 180 307.